Tilaus ja toimitusehdot
Nämä ehdot on laadittu, ja ne astuvat voimaan 07.10.2024
Tmi Jonna Kärnä, Karnart.fi -niminen yritys, (Y-tunnus 3429669-8) myy tuotteitaan täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, 25,5%.
Karnart voi milloin tahansa tehdä muutoksia verkkosivustoon tai poistaa osia sivustosta olematta vastuussa asiakkaille tällaisista muutoksista. Pidätämme itsellämme oikeuden muuttaa jatkossa näitä tilausehtoja ilmoittamatta tästä erikseen asiakkaille. Verkkosivuston käytön jatkaminen tai tilausten tekeminen tämän jälkeen katsotaan tarkoittavan tehtyjen muutosten hyväksymistä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimitusehtojen muutokseen yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilaushetkellä olemassa olevat tuote- ja toimitushinnat ovat kuitenkin pätevät.
Tilaaminen verkkokaupasta
Asiakas valitsee tuotteet itse ja maksaa tuotteet verkkokaupassa. Kun teet tilauksen, katsomme että olet tutustunut kulloinkin voimassaoleviin tilaus ja toimitusehtoihimme ja hyväksyneen ne.
Kun teet tilauksen KarnArt.fi verkkokaupasta, vakuutat että
- olet täysi-ikäinen ja laillisesti täysivaltainen tekemään sitovan sopimuksen.
- rekisteröitymisen yhteydessä antamissasi henkilötiedoissa ei ole virheitä tai puutteita
- Et käytä toisen henkilön tai yrityksen tietoja luvatta
Saat tilauksesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen. Tarkistathan sen huolella! Jos antamissasi tiedoissa tai tilauksessa on virheitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse : asiakaspalvelu@karnart.fi tai verkkosivujemme "ota yhteyttä" lomakkeen kautta.
Huomioithan että tilaukset pakataan ja lähetetään vasta, kun maksu on varmistettu saaduksi. Tuotteet pakataan ja lähetetään 1-2 arkipäivän sisällä ostotapahtumasta asiakkaan valitsemalla toimitustavalla. Jos tilauksien käsittelyssä on viiveitä, ilmoitamme tästä erikseen tilaussivuillamme.
Toimitustavasta riippuen tuotteet saapuvat asiakkaalle noin 4 arkipäivässä. Saat meiltä sähköpostitse seurantakoodin tilauksellesi, josta voit seurata lähetyksen kulkua. KarnArtin tuotteet lähetetään aina seurantatunnuksen kera, tästä syystä emme tarjoa kirjelähetyksiä ollenkaan asiakkaillemme. Huomioithan että KarnArt ei vastaa kuljetusyhtiön lakoista, ulosmarsseista tai muista kuljetusyhtiöstä johtuvasta viivästyksestä.
Kun toimitus saapuu perille, tarkastathan aina että paketin sisältö vastaa tilausvahvistuksen sisältöä, ennen kuin otat tuotteet käyttöösi!
Palautukset ja peruutusoikeus
Jos haluat peruuttaa tilauksen tai tehdä palautuksen, otathan aina ensin yhteyttä meihin.
Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus, pakettisi vastaanottopäivämäärästä lukien. Erikseen valmistetuilla, henkilökohtaisesti personoiduilla tuotteilla jotka on toteutettu tilaajan toiveiden mukaan, ei ole palautusoikeutta.
Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista. Emme palauta toimituskuluja jo toimitetuista tilauksista. Huomioithan tämän tilauksia tehdessäsi.
Lahjakorttejamme ei voi vaihtaa tai palauttaa ja sitä ei voi vaihtaa rahaksi missään tilanteessa.
Palautettavan / vaihdettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön, vahingoittumaton ja myyntikuntoinen sekä alkuperäispakkauksessaan. Jos tuotetta on käytetty tai se ei vastaa edellämainittuja ehtoja, tuotteen hintaa ei voida hyvittää asiakkaalle. Kun palautus saapuu yrityksellemme, tarkistamme tuotteen ja katsomme täyttääkö se edellä mainitut ehdot. Jos/kun nämä ehdot täyttyvät ja tuotepalautus hyväksytään, käsittelemme palautuksen alkuperäisessä tilauksessa käytetyn maksutavan mukaisesti ja tuotteen arvo palautetaan asiakkaalle.
Noutamatta jätetty paketti ei vastaa tilauksen peruuttamista tai toimi palautuksena ja niissä tapauksissa toimituskulut sekä paketin palautumisesta aiheutuneet kulut peritään asiakkaalta täysimääräisenä.
Otathan siis aina ensin yhteyttä meihin - jos haluat perua tilauksesi tai sinulla on reklamoitavaa tilatuista tuotteistasi. Yhteydenotot sähköpostitse asiakaspalvelu@karnart.fi tai sivustomme "Ota yhteyttä" lomakkeen kautta.
Kiitos.
Ongelmatilanteet
Joskus kuitenkin sattuu hassusti ja tuote on viallinen. Reklamaatiotilanteissa tai mikäli vastaanottamasi tuote on vioittunut, tai se ei muuten vastaa tilaustasi - olethan meihin yhtedessä ja ilmoitat virheestä 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta kirjallisesti joko sivustomme "ota yhteyttä"- lomakkeen kautta tai sähköpostilla asiakaspalvelu@karnart.fi.
Jos reklamaatiosi koskee selkeästi kuljetuksessa vaurioitunutta pakettia, sinun täytyy välittömästi reklamoida valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle asiasta.
Jos pakettisi häviää, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää asian. Huomioithan että välillä tilauksien kuljetuksissa voi kestää normaalia pidempään. Karnart ei ole kuitenkaan vastuussa kadonneesta lähetyksestä.